سرمربی ذوب‌آهن گفت: می‌توانستم در ضد حملات به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم.زیبایی فوتبال به همین است، اگر نیمه اول سپاهان به گل می‌رسید، جریان بازی تغییر می‌کرد.
کد خبر: ۱۰۰۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 06 November 2021

مهدی تارتار پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: یک عمل جراحی دارم و بعد از آن سه روز کنار تیمم نیستم. مصدومیتی دارم که باید از همه عذرخواهی کنم که نشسته این بازی را دنبال کردم. حالت خوبی ندارد که یک مربی نشسته در کنار تیمش باشد.
وی افزود: نیمه اول سپاهان تیم برتر میدان بود؛ اما در نیمه دوم با تغییراتی که در تیم ایجاد کردیم توانستیم به گل برتری برسیم و البته بعد از این‌که سپاهان ۱۰ نفره شد و احساسی بازی کرد ما می‌توانستم در ضد حملات به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم.
وی ادامه داد: زیبایی فوتبال به همین است و اگر نیمه اول سپاهان گل می زد، جریان بازی تغییر می‌کرد. ما باید منطقی باشیم ؛ اتفاقات فوتبال در این بازی برخلاف بازی با استقلال به سود ما رقم خورد و باعث شد سه امتیاز شیرینی را به دست آوریم. به هواداران تبریک می‌گوییم که بعد از سال‌ها توانستیم سپاهان را شکست دهیم. اصفهان باید به این دو تیم افتخار کنند چون هر دو تیم بسیار باکیفیت هستند.
سرمربی ذوب‌آهن با ابراز تأسف از فرصتهای از دست داده توسط مهاجمان تیمش گفت: از دست مهاجمان‌ تیم عصبانی شدم چون موقعیت‌های خیلی خوبی به دست آوردیم که با بی دقتی از دست دادیم. باید قدر موقعیت‌هایمان را بدانیم.
وی در خصوص وضعیت تیمش خاطر نشان کرد: ۹۰درصد تیم ما تغییر کرده و زمان زیادی نیاز داریم تا هماهنگ شویم. تیم ما خیلی کار دارد و خدا به ما کمک کرد که در این چند هفته نتیجه گرفتیم. ما باید روی اشتباهات‌مان کار کنیم.
تارتار گفت: این تیم نیاز داشت تغییرات اساسی در آن ایجاد شود و باید تفکر بازیکنان را عوض می‌کنیم.ه واداران ذوب آهن باید صبور باشند و این برد را به آن‌ها تقدیم می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار